Offentliggjort den: 10. januar 2018

Jagtrejser: En verden af jagtmuligheder

Vi har lavet et tillæg til Jæger med alt, hvad du skal vide, hvis du tænker på at forsøde livet med en jagtrejse. Tillægget er med Jæger i januar og kan også læses her.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

For mange danske jægere trækker de udenlandske jagtmarker i jagtdrømmene. Ud fra vores medlemsundersøgelse kan vi se, at 43 procent af jer faktisk har været på én eller flere jagtrejser inden for det seneste år. Og endnu flere drømmer om det.

Derfor har redaktionen på Jæger lavet et jagtrejsetillæg med alt, hvad du skal vide, når du skal på jagtrejse. Fra at have våbnet med igennem lufthavnen, til at få trofæet med hjem. Fra udstyret, du skal bruge, til det at jage i højderne. Fra de klassiske rejsemål til de fem oversete.

Kort sagt: En guide til at tage på jagtrejse.

Jagtrejsetillægget er landet i vores medlemmers postkasse med januarudgaven af Jæger. Men du kan også læse tillægget her.

God tur - og knæk og bræk.

Jæger er Danmarks ubetinget største magasin om jagt, vildt og natur. Og så er det Danmarks Jægerforbunds medlemsblad.

Magasinet udkommer 11 gange om året og er propfyldt med viden, jagtreportager, jagtpolitik og meget andet. Du kan også modtage bladet ved at melde dig ind i Danmarks Jægerforbund her - og samtidigt støtte arbejdet for mest mulig jagt og natur i Danmark.