Offentliggjort den: 16. maj 2017

Stemningsbilleder fra bukkepral i Jagtens Hus

Den 16. maj blev fejret i Jagtens Hus med bukkepral. Vi fik besøg af en skovbørnehave, som både fik svar på en masse spørgsmål og smagt en buk. Se stemningsbilleder fra dagen her.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund
Foto: Max Steinar og Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund
Tre bukke i forskellige størrelser lå på paraden, da skovbørnehaven fra Rønde besøgte Jagtens Hus til bukkepral den 16. maj 2017.
Børnene havde pakket madpakkerne, gå-på-modet og en masse gode spørgsmål. Så selvom regnen var ihærdig, slog det ikke de velindpakkede unger ud, og der var store smil over hele linjen.
Du kan se lidt stemningsbilleder fra formiddagen herunder - alternativt kan du finde albummet her.
I dagens anledning havde TV2 Østjylland og Aarhus Stiftstidende lagt deres vej forbi Kalø Vig, så måske vælger de at bringe noget i deres respektive medier.

Se stemningsbilleder fra dagen her