Offentliggjort den: 26. maj 2016

Jægerforbundet på Naturmødet i Hirtshals

I de kommende dage afholder Nordjylland et folkemøde om naturen. Fra torsdag til lørdag vil et hav af arrangementer underholde og udfordre de fremmødtes syn på naturen. Se her hvor og til hvad du kan møde Danmarks Jægerforbund på Naturmødet.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

6 scener med foredrag og debatter, 90 aktiviteter og en teltlandsby med messetelte fra de deltagende organisationer.

Fra Naturmødet i Hirtshals slår dørene op til den officielle åbning torsdag den 26. maj kl. 14, kan de fremmødte få udfordret deres forståelse af naturen under overskriften "Helligdom eller ressource?".

Danmarks Jægerforbund er repræsenteret ved fire debatter på Naturmødets scener. Du kan også besøge vores stand i teltlandsbyen, hvor der vil være adskillige aktiviteter  - blandt andet serverer en flok ihærdige frivillige fra kreds 1 grillet vildt.

Jægerforbundet deltager på Naturmødet

Du finder hele programmet fra Naturmødet her. Læs her hvilke debatter vi deltager i på Naturmødet:

Thunderdome - hovedscenen

• Torsdag 26. maj 2016 kl. 15 - 16: "Helligdom eller ressource". Repræsentant fra DJ: Claus Lind Christensen.
  • Fredag 27. maj 2016 kl. 19 - 20: "Natur - hvor?". Repræsentant fra DJ: Niels Søndergaard.
  • Lørdag 28. maj kl. 13 - 14: "Må de være her?". Repræsentant fra DJ: Jens Bjørn Andersen.

Life

• Torsdag 26. maj 2016 kl. 16 - 17: "Natur - hvad er det?". Repræsentant fra DJ: Kaj Refslund.

Naturmødet foregår i centrum af Hirtshals, og der er gratis entré.