Flot fremmøde til kredsmøde 2022

Tekst: ME
Foto: ME

Kredsmøde 2022.

Danmarks Jægerforbund kreds 8 Bornholm, afholdt ordinært kredsmøde på The Ranch i Rutsker onsdag d. 16-3-2022. Kredsformand Peter Loth Sejersen orienterede kort om kredsens virke og Kredsformanden takkede i sin beretning bl.a. forsvaret, Naturstyrelsen og Bh. Regionskommune for godt samarbejde i 2021. Der var også tak til koordinatorer, kredsbestyrelse og foreningsbestyrelser.

Kredsens HB medlem Henrik Frost Rasmusen overrakte 2 afgående kredsbestyrelsesmedlemmer hædersnåle til henholdsvis Michael Jørgensen ( sølvnål ) og Birger Nielsen ( bronzenål )

Peter Loth Sejersen blev genvalgt som kredsformand, og der var nyvalg til kredsbestyrelsen til Thomas Anker fra Hasle Jagtforening og Finn Kristoffersen fra Strandjægerne

Ca. 60 medlemmer var mødt til kredsmødet

Se yderligere indlæg fra kredsmødet her