Offentliggjort den: 21. oktober 2021

Regnvåd Jagt og Fiskedag 2021

Tekst: ME
Foto: ME

Regnvåd Jagt og fiskedag 2021.

Søndag d. 17 oktober 2021 blev årets Jagt og fiskeridag afviklet på området omkring Opalsøen ved Hammeren. Arrangementet faldt desværre sammen med et massivt regnvejr, hvilket nok var årsag til det noget mindre fremmøde, end den ellers altid velbesøgte Jagt og Fiskedag plejer at have.

Dagen startede festligt med jagthornsblæsning, for markering af indvielsen af den nye fiskebro ved Hammersøen.

De gæster der trodsede regnen, havde rig mulighed for at prøve de forskellige stande, samt opleve hunde demonstration, bueskydning, lerdueskydning, smagsprøver ved grillen m.m. Vejret klarede dog lidt op da Bornholms Rovfugleshow sluttede dagen med en flot opvisning med nogle af deres dygtige rovfugle.

Jagt og Fiskedagen var arrangeret i samarbejde med Danmarks Jægerforbund og Bh. Sportsfiskerforening.

ME.