Afgående kredsformand hædret på kredsmøde

Tekst: Mogens Elleby
Foto: Mogens Elleby

Kredsmøde 2021.

Danmarks Jægerforbund kreds 8 Bornholm, afholdt, et grundet Corona, forsinket ordinært kredsmøde på The Ranch i Rutsker onsdag d. 30-6-2021. Konstitueret kredsformand Peter Loth Sejersen orienterede kort om kredsens virke og de nye udfordringer som den / de nye naturnationalparker og den øgede fokus på brug af naturen vil medføre.   Kredsformanden takkede i sin beretning bl.a. forsvaret, Naturstyrelsen og Bh. Regionskommune for godt samarbejde i 2020. Der var også tak til koordinatorer, kredsbestyrelse og foreningsbestyrelser.

Konstitueret kredsformand Peter Loth Sejersen blev uden modkandidat, valgt til kredsen nye formand

Der var nyvalg til kredsbestyrelsen til Orla Hansen fra Allinge / Sandvig Jagtforening og Sverre Severinsen fra Aaker / Aakirkeby Jagtforening.

Der var nyvalg til Christian Ritzau som koordinator for nyjægerne og frivillig jagtprøve.

Afgående kredsformand Steen Friis blev på mødet hædret med Danmarks Jægerforbunds sølvnål, overrakt af Kredsen HB medlem Henrik Frost Rasmussen

Se yderligere indlæg fra kredsmødet her

ME.

Afgående kredsformand Steen Friis hædret med jægerforbundets sølvnål