Ny struktur i Danmarks Jægerforbund.

Ny struktur i Danmarks Jægerforbund

Informationsmøde om udviklingen af ny struktur i DJ.

Mandag d.29 oktober kl.19.00

Jels Motel og sportscenter

Ørstedvej 10, Jels

Er du medlem af Danmarks Jægerforbund, og vil du gerne have mulighed for indflydelse på, hvordan strukturen i forbundet skal være i fremtiden. På dette møde deltage de to personer der sidder i strukturudvalget for kreds 4, og de vil fortælle om de ting der arbejdes med i udvalget og vi har mulighed for at komme med input til dem.

Kreds 4 dækker, Varde – Esbjerg – Fanø – Tønder – Sønderborg – Åbenrå – Vejle – Billund – Fredericia – Haderslev – Vejen og Kolding kommuner.

Tilmelding til Kredsformanden på mail. Poul.b@bbsyd.dk eller tlf.  24608729.

Husk alle medlemmer er meget velkommen og kredsen er vært ved kaffen.

Poul Bundgaard

Kredsformand.