Vil du hjælpe et par gode sager?

Måske kan du samle ind ved en af efterårets fællesjagter og indsende en donation. Mange bække små. Ellers er du meget velkommen til selv at spytte en donation i kassen.

Mårhundeopgaven er netop nu på sit højeste nogen sinde i Kreds 3 - Selvom Kommuner og Jagtforeninger forsøger at støtte de aktive jægere i opgaven, så vil Jægerforbundets Kreds 3 meget gerne gøre ENDNU mere for de lokale ildsjæle! Derfor denne bøn om at hjælpe med en donation. Hver krone der doneres til nedenstående går 1-1 til mårhundeopgaven i Kreds 3.

Hvorfor vælger Kreds 3 at anvende denne donationsform? Denne type donation sørger for en meget stor merværdi! Får DJ hvert år via denne doantionsform mindst 100 donationer på hver mindst 200 kr. så beholder DJ en §8A godkendelse.

Det betyder at Jægerforbundet er berettiget til at modtage delvis kompensation for momsudgifter (i 2017 var beløbet 1,7 mio)

Derudover får DJ rabatter på softwarelicenser. DJ mister samlet i omegnen 2 mio. hvert år, hvis godkendelsen mistes. Jægerforbundet mister også retten til fritagelse af boafgift hvilket har stor betydning, når folk testamenterer deres formue til os (hvilket har været tilfældet flere gange) Desuden mister de donerne der allerede har indbetalt beløbet deres fradrag for deres donationer, hvis ikke der ligger en sådan godkendelse – lidt pinligt hvis vi har en fælles sag...

Donationerne på samlet 20.000 kan altså gøre en KÆMPE forskel både i forbundet og
i felten.

SÅDAN DONERER DU

Mobilepay

Du kan donere 200 kr. via Mobilepay på tlf. 27 80 28 58.

Bankoverførsel

Du kan også overføre 200 kr. til Jægerforbundets konto i Jyske Bank: Reg. nr. 7854 /
Kontonr. 0001375529.

Er du privatperson?

Støtter du som privatperson, så skriv: Mårhund + cpr-nummer+postnr. i tekstfeltet, så indberetter vi din donation til Skat. Og DJ sørger for at beløbet tilgår dit Kommunale Jægerråd.

Vil du støtte som virksomhed?

Støtter du som virksomhed, så skriv: Mårhund + CVR-nummer+postnr.

Opnå fradrag for din donation

Du kan få skattefradrag for de penge, du donerer. For at det kan lade sig

gøre, skal vi kende dit CPR- eller CVR-nummer. Når du angiver det, så indberetter vi din donation for dig til

Mårhunde information

SKAT.
På forhånd tak for DIN donation!
På Kredsbestyrelsens vegne
Torben Schulz Jensen