Kursusbetingelser

Når du tilmelder dig et kursus i Danmarks Jægerforbund er der en række betingelser. Dem kan du læse mere om her.

Tilmelding

Når du har fundet det kursus, som du gerne vil deltage på (under "aktuelle kurser"), tryk på knappen "Tilmelding”. Udfyld alle felter. Send herefter tilmeldingen, og du vil på den anførte mailadresse modtage en ordrebekræftelse. Såfremt du ikke modtager en mail med bekræftelse på din tilmelding, bedes du rette henvendelse til Uddannelses- og Rådgivningsafdelingen på e-mail: kurser@jaegerne.dk 

Vær opmærksom på, at der på en del kurser er forskel på prisen for henholdsvis medlemmer og ikke-medlemmer. For at få medlemsrabat er det vigtigt, at du logger ind med dit medlemsnummer ved tilmelding.

Yderlig info om kurset

Lige efter deadline for tilmelding på kurset vil du modtage yderlig information på mail.

Betaling

For kurser, hvor du er tilmeldt online via vores hjemmeside, udsendes der faktura samt kursusprogram ca. 2 uger før kursusstart. 

Danmarks Jægerforbund benytter tilmeldings/betalingssystemet Flexminds til håndtering af vores kurser.

Afbudsregler

Der kan meldes afbud op til 14 dage før kursusstart via de bekræftelser, man har fået pr. mail fra Flexminds. I dette tidsrum refunderes kursusgebyret. Ved afbud senere end 14 dage før kursusstart refunderes kursusgebyret ikke. Dette er også accepteret i bestillingen af kurset i betalingssystemet.

Hvis du mod forventning ikke deltager på kurset, og der er mindre end 14 dage til kursusstart, bedes du give os besked på kurser@jaegerne.dk. Vi informerer underviser om dit fravær.

Vær opmærksom på at der kan være andre afbudsregler i de tilfælde, hvor kurset udbydes og afholdes af en lokal samarbejdspartner.