Naturvejledning

Danmarks Jægerforbunds naturvejledning tager børn og unge med ud i naturen. Vi tilbyder undervisningsmaterialer, sommernaturskoler og meget mere.

Jægerforbundets naturvejledning henvender sig primært til skoler og institutioner og har flere gode tilbud. Blandt andet kan du komme med på sommernaturskole, jægerskole, blive juniorjæger eller dykke ned i naturen som ressource sammen med din klasse i Vild mad i skolen-projektet.

I 2017 bruger vi "lavsæsonen" for naturformidlingen til at omlægge vores indsats på området. I løbet af første halvår af 2017 vil du kunne stifte nærmere bekendtskab med vores nye formidling af natur med jagt og fiskeri som omdrejningspunkt i projektet Bliv NaturligVis. Projektet er støttet af Nordea Fonden, og du kan læse mere om det her.

Hvis du vil vide mere eller ønsker at tale om et arrangement, så kontakt naturvejleder Franz Holmberg på tlf. 8888 7549, e-mail: fho@jaegerne.dk.