Jagtfeltskydning Brahetrolleborg 20. august

Jagtfeltskydning Brahetrolleborg 20. august 2022

Jagtfeltskydning afholdes af Svendborg Jagtforening.

Jagtfeltskydningen afholdes i det kuperede terræn lige sydøst for Brahetrolleborg Gods ved Faaborg.

Feltskydningen afvikles fra 6 baneafsnit, 48 skud i alt.

Der skydes på hold af 6 mand. Du kan tilmelde dig individuelt eller et hold på op til 6 mand.

Hvis du tilmelder mere end 1 person betragtes i som et hold og vi tilstræber I skyder sammen.

Svendborg Jagtforening sammensætter hold af individuelt tilmeldte og tildeler skydetider.

Der er præmier til top 3 skytter.

Derudover trækkes der lod om de største præmier, når feltskydningen er slut.

Glæd dig til en god dag med riffelskydning i centrum - alle riffeljægere kan deltage uanset evner, tag f.eks. din urutinerede jagtkammerat med.

Der er opstillet telt, hvor skydningen kan følges på nært hold, samtidig med du kan nyde en pølse og noget at drikke. Tag familien med, og gør det til en udflugt.

Ca. en uge før skydningen tilsendes informationer med kort over området, og vejledning til parkering mm.

tilmeldig her: https://event.it/jagt/event/bo1x6q

Skydningen afvikles efter reglerne for Jagtfeltskydninger under Danmarks Jægerforbund.

Spørgsmål til skydning og tilmelding bedes rettet til Claus Lauritsen på tlf.: 40295553

eller mail: claus@svendborg.me