Outdoor Teamcooking

- Teambuilding i naturen

Der er ikke en sky på himlen, og mens solen langsomt går ned, sænker hyggen sig over lejren under de grønne trækroner.

Fra gryder og pander kommer en dejlig duft, som blander sig med duften af røg fra bålet. Snakken går, og alle hygger sig, mens de snitter og steger, hakker og braiserer.

Dagen efter går snakken på kontoret. En snak om den gode oplevelse, om de lækre retter, og om de nye ting, som medarbejderne lærte om hinanden.

Om Outdoor Teamcooking

Outdoor Teamcooking er et teambuildingarrangement med fokus på vild mad over bål. I løbet af arrangementet bliver der skabet et rum, hvor vi alle i fællesskab arbejder frem mod at skabe et godt måltid med vilde urter og vildt kød, som vi afslutningsvis nyder i hinandens selskab.

Formålet med Outdoor Teamcooking er at komme vær fra de travle vaner, komme i indre balance og fokusere på det, som er vigtigst for trivslen - både den individuelle og den kollektive. Når alle arbejder sammen om en ny, fælles opgave i anderledes rammer, lærer I hinanden at kende på en ny måde som skaber sammenhold og holdånd.

Naturen er en smuk og givende arbejdsplads, hvor vi sammen sørger for at maden bliver til. Vi skal flå og udskære vildt, sanke vilde urter, bygge og tænde bål samt tilberede et velsmagende måltid, som vi spiser sammen. Outdoor Teamcooking skaber forståelse for naturen, maden og ikke mindst hinanden.

Læs om vores andre tilbud

Bliv ringet op

Udfyld formularen herunder og bliv ringet op.