Om DJ Outdoor & Event

Danmarks Jægerforbund Outdoor & Event tilbyder oplevelser, teambuilding, netværksfacilitering og kurser samt opbygning af uderum til arrangementer i hele landet.

I urmenneskets fodspor
DJ Outdoor & Event er ledet af Henrik Qvortrup Thygesen, der har et langt arbejdsliv i nogle af de mest barske områder på jorden bag sig. Fascinationen af at følge i urmenneskets fodspor har drevet Henrik til månedlange raftingture i søgen efter Alaskas bedste fiskepladser og tusindvis af kilometer på hundeslæde for at opnå storslåede jagtoplevelser.

Fællesnævneren for Henriks erfaring har været at facilitere oplevelser for både individuelle personer og grupper, og sideløbende koble læringen fra oplevelserne sammen med livet derhjemme og den mentale trivsel. Det fortsætter han med hos DJ Outdoor & Event, hvis hovedformål netop er skabelsen af unikke oplevelser, hvor relationsudvikling og mentalt overskud er i centrum.

Det siger vores kunder

Rammerne til DM i Vildtmad 2019 var elegante og effektive. Det var lige det, vi skulle bruge. DJ Outdoor & Event leverede et nemt og overskueligt oplevelsesområde – en super professionel opsætning med god forståelse for, hvad man har behov for, når man laver et publikum event, der både skal formidle og skabe gode oplevelser.
David Carsten Pedersen, Radiovært og Næstformand i Vildt Gastronomi
Det var dejligt at møde hinanden i nogle andre rammer end normalt. Der var den fedeste stemning, og vi lavede virkelig velsmagende mad!
Claus Nisted, Kundechef, Fazer Food Services A/S
Jeg vil gerne anbefale dette arrangement til alle som vil ryste deres team sammen og samtidig få lidt mere mindfulness på arbejdspladsen - så holder vi alle lidt længere og det er godt for os selv og samfundet.
Svend Erik Garbus, Dyrelæge, Dyrelægehuset Randers
Dagens aktiviteter gav vores medarbejdere ny forståelse for hinandens opgaver og kommunikation på tværs af afdelinger!
Vibeke Mikkelsen, Direktør, al dente software a/s

Vi tilbyder

Vild mad på bål

Relationsudvikling og mentalt overskud i jeres team gennem tilberedning af velsmagende bålmad i den frie natur.

Unikke uderum

Opbygning af autentiske og stemningsfulde rammer til jeres udendørsarrangementer.

Kontakt os for mere info.