Om DJ Outdoor & Event

Danmarks Jægerforbund Outdoor & Event tilbyder oplevelser, networking, kurser og teambuilding med udgangspunkt i jagtens verden.

Henrik Qvortrup Thygesen, projektleder
Fascinationen af at følge i urmenneskets fodspor har drevet Henrik til et langt arbejdsliv i nogle af de mest barske områder på jorden med månedlange raftingture i søgen efter Alaskas bedste fiskepladser og tusindvis af kilometer på hundeslæde for at opnå storslåede jagtoplevelser.

Fællesnævneren for Henriks erfaring har været at facilitere unikke oplevelser for både individuelle personer og grupper, og sideløbende koble læringen fra oplevelserne sammen med livet derhjemme. Det fortsætter han med hos DJ Outdoor & Event, hvor han tager udgangspunkt i vild mad over bål og samarbejdet om at skabe et lækkert måltid af friske råvarer.

Det siger kunderne

Herunder har du mulighed for at læse, hvad vores kunder siger om os.

Tak for et super arrangement med vild mad over bål

Selvom mange af vores medarbejdere og ambassadører er vant til at opholde sig i naturen og bruge dens ressourcer, fik vi alligevel en helt ny oplevelse til arrangementet med DJ Outdoor & Event. Samtidig formåede Henrik at få vores ambassadører til at arbejde sammen og kreere et sublimt og velsmagende måltid af det medbragte rådyr, selvom de er vant til at arbejde selvstændigt i en konkurrencepræget branche.

Den frembragte vildtburger er uden tvivl den bedste burger jeg har fået!
Per K. Pedersen

Director, Zpey

En helt igennem fantastisk medarbejderdag i naturen

Gennem forskellige øvelser og løbende evalueringer hjalp Henrik og de andre instruktører fra DJ Outdoor & Event os med at styrke den indbyrdes kommunikation mellem medarbejderne. Der var god afveksling i aktiviteterne, som gav gode muligheder for at få alle medarbejdernes kompetencer i spil.

Ligeså fungerede det transportable udekøkken perfekt som ramme for en naturlig og hyggelig frokost med lækre burgere med grillet fasan, syltede rødløg og æblechutney.

Dagens aktiviteter gav vores medarbejdere ny forståelse for hinandens opgaver og kommunikation på tværs af afdelinger!
Vibeke Mikkelsen

Direktør, al dente software a/s

Vi tilbyder

DJ Outdoor & Event tilbyder forskellige arrangementer, der alle er centreret omkring madlavning i naturen med naturlige råvarer. Læs mere herunder.