Om DJ Outdoor & Event

Danmarks Jægerforbund Outdoor & Event tilbyder naturoplevelser og facilitering af teamprocesser med udgangspunkt i naturen, skoven og vandet omkring Kalø Vig på Djursland.

I jægerens fodspor
Vores arrangementer ledes af Peter Smærup, der er uddannet professionel skytte og vildtforvalter, coach og proceskonsulent samt certificeret indenfor teamanalyse og konflikthåndtering.

Jagten og dét at træde i urmenneskets fodspor har altid fyldt meget i Peter liv både professionelt og privat, hvorfra passionen for vildtgastronomi og naturen som spisekammer også er opstået.

Peter har flere års erfaring med at afvikle events og arrangementer med fokus på den gode, unikke oplevelse samt personlig og personalemæssig udvikling. Formidling af natur og aktiviteter i naturen har altid været et gennemgående tema, som han viderebringer i sit arbejde hos DJ Outdoor & Event.

Det siger vores kunder

Det var dejligt at møde hinanden i nogle andre rammer end normalt. Der var den fedeste stemning, og vi lavede virkelig velsmagende mad!
Claus Nisted, Kundechef, Fazer Food Services A/S
Jeg vil gerne anbefale dette arrangement til alle som vil ryste deres team sammen og samtidig få lidt mere mindfulness på arbejdspladsen - så holder vi alle lidt længere og det er godt for os selv og samfundet.
Svend Erik Garbus, Dyrelæge, Dyrelægehuset Randers
Rammerne til DM i Vildtmad 2019 var elegante og effektive. Det var lige det, vi skulle bruge. DJ Outdoor & Event leverede et nemt og overskueligt oplevelsesområde – en super professionel opsætning med god forståelse for, hvad man har behov for, når man laver et publikum event, der både skal formidle og skabe gode oplevelser.
David Carsten Pedersen, Radiovært og Næstformand i Vildt Gastronomi
Dagens aktiviteter gav vores medarbejdere ny forståelse for hinandens opgaver og kommunikation på tværs af afdelinger!
Vibeke Mikkelsen, Direktør, al dente software a/s