Outdoor Chef

- Vild mad på bål

Minimer sygefraværd og styrk bundlinien ved at fokusere på medarbejdertrivsel, personligt overskud, relationsdannelse og styrkelse af samarbejdet.

Outdoor chef er et netværksarrangement i naturen med fokus på at komme tilbage til rødderne hvor der skabes trivsel gennem ro, sammenhold og god tid til at lave gourmet bålmad i lækre rammer.

I bliver guidet gennem flåning og tilberedning af hele stykker vildt, der sammen med lækre økologiske råvarer, tilberedes over åben ild og ender ud i en kulinarisk oplevelse i vores flotte camp midt i naturen.

Hvad er Outdoor Chef?

Outdoor Chef er et netværksarrangement med fokus på vild mad over bål. I løbet af arrangementet bliver der skabt et rum, hvor der er plads til fordybelse og samtaler, mens deltagerne frembringer en række velsmagende retter til den fælles buffet.

Vi lægger vægt på langsom tilberedning, hvor der er tid til at gå i dybden med processen, uden det sker på bekostning af det sociale aspekt. Med Outdoor Chef skaber vi ro, nærvær og sammenhold, som ender ud i en kulinarisk oplevelse, samtidig med det fremmer netværksudvikling og giver mentalt overskud.

Læs om vores andre tilbud

Bliv ringet op

Udfyld formularen herunder og bliv ringet op.