Bålhytte og sheltere ved Kalø Vig på Djursland

Lidt udenfor Rønde, hvor vand møder land og skov, ligger Danmarks Jægerforbunds sheltere og bålhytte i naturskønne omgivelser.

Bålhytten har borde, bænke og bålplads samt ly for vejret, hvis I trænger. De tre sheltere har plads til, at 18 til 20 personer kan overnatte tørt og trygt, mens bålhytten har plads til 12 overnattende personer, hvis der ikke er plads nok i shelterne.

Skoler og børneinstitutioner kan selv booke faciliteterne, mens virksomheder, virksomhedsnetværk og andre institutioner skal booke gennem DJ Outdoor & Event.

Klik her for at booke bålhytten og shelterne

• Praktisk information

Bålhytte og sheltere er beregnet på skoleklasser og institutioner, der kan booke faciliteterne til en favorabel pris. Prisen dækker vedligehold og brænde. Private har ikke mulighed for at booke bålhytte og shelter, mens virksomheder, netværk og andre institutioner skal booke gennem DJ Outdoor & Event.

Det er muligt at booke bålhytte og sheltere i halve døgn. Enten fra kl. 10 - 22 eller fra kl. 22 - 10.

Du kan booke bålhytte og sheltere ca. et halvt år frem i tiden. Danmarks Jægerforbund tager dog forbehold for at kunne aflyse eventuelle bookinger, hvis bålhytte eller sheltere skal bruges i eget regi, fx. til undervisning, Sommercamp, Efterårscamp el.lign.

Pris

Skoler og børneinstitutioner betaler 300 kr. pr. halve døgn for leje af bålhytte og sheltere, mens andre aftaler pris med DJ Outdoor & Event.

Afbestilling

Afbestilling med refusion af depositum er muligt indtil 14 dage før den bookede dato via. bekræftelsen, som sendes på mail. Afbestilles faciliteterne senere end 14 dage før den bookede dato, har vi ikke mulighed for at refundere beløbet.

Parkering

Der er mulighed for at parkere på p-pladsen ved Jagtens Hus, Molsvej 34, 8410 Rønde, hvorfra man kan gå til bålhytte og sheltere via stien gennem skoven.

Få mere information om bålhytte og sheltere