RSS https://www.jaegerforbundet.dk RSS feed for Danmarks Jægerforbund Thu, 28 Mar 2024 00:00:00 GMT da Umbraco Ny loginløsning skal styrke sikkerheden https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2023/ny-loginlosning-skal-styrke-sikkerheden/https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2023/ny-loginlosning-skal-styrke-sikkerheden/ Som en del af vores fortsatte fokus på sikkerhed, lanceres ny loginløsning til DJ’s digitale platforme. I forbindelse med lanceringen skal alle brugere skifte adgangskode. Fri, 22 Sep 2023 10:00:23 GMT https://www.jaegerforbundet.dk/42807 Food Festival med vildtsmag https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2022/food-festival-med-vildtsmag/https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2022/food-festival-med-vildtsmag/ Tangkrogen i Aarhus lagde igen jord og græs til en velbesøgt Food Festival fra den 2.- 4. september 2022. Danmarks Jægerforbund havde naturligvis sin egen, velbesøgte stand. Mon, 05 Sep 2022 10:39:44 GMT https://www.jaegerforbundet.dk/39928 Jagtfeltskydning i Århus https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2022/jagtfeltskydning-i-arhus/https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2022/jagtfeltskydning-i-arhus/ Sat, 25 Jun 2022 14:31:43 GMT https://www.jaegerforbundet.dk/39482 Modig kok vinder DM i Vildtmad https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2019/modig-kok-vinder-dm-i-vildtmad/https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2019/modig-kok-vinder-dm-i-vildtmad/ Kun én kok turde vælge edderfuglene fra dagens vildtparade ved DM i Vildtmad på Det Grønne Museum. Men det skulle vise sig at være ikke blot en modig, men også en klog beslutning. De tilberedte edderfugle slog nemlig benene væk under dommerne, og kokketeamet fra Falsled Kro kunne rejse hjem til Fyn som vindere af konkurrencen. Sun, 03 Nov 2019 21:52:11 GMT https://www.jaegerforbundet.dk/27204 Programmet for DM i Vildtmad er klar https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2019/programmet-for-dm-i-vildtmad-er-klar/https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2019/programmet-for-dm-i-vildtmad-er-klar/ Smagsprøver, bueskydning, hundshows og rundvisninger. Der er mange ting at vælge mellem, hvis du besøger Det Grønne Museum til DM i Vildtmad på søndag. Og som medlem af Danmarks Jægerforbund får du gratis entré på dagen. Wed, 30 Oct 2019 19:30:16 GMT https://www.jaegerforbundet.dk/26179 DM i Vildtmad bringer vildtet tilbage på middagsbordet https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2019/dm-i-vildtmad-bringer-vildtet-tilbage-pa-middagsbordet/https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2019/dm-i-vildtmad-bringer-vildtet-tilbage-pa-middagsbordet/ Det Grønne Museum kommer til at summe af liv, når Foreningen Vildt Gastronomi kårer Danmarks bedste retter og produkter med vildt den 3. november ved DM i Vildtmad 2019. Som medlem af Danmarks Jægerforbund kommer du gratis ind. Tue, 22 Oct 2019 13:00:33 GMT https://www.jaegerforbundet.dk/26115 Bliv hjælper på Samsø Festival – få betaling i lerduer https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2019/bliv-hjaelper-pa-samso-festival-fa-betaling-i-lerduer/https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2019/bliv-hjaelper-pa-samso-festival-fa-betaling-i-lerduer/ Samsø Jagtforening og Kreds 3 har indgået et samarbejde med Samsø Festival om at stille med hjælpere til adgangskontrol. Hjælperne honoreres med lerduer – 50 stk. for 1 times arbejde. Sat, 18 May 2019 00:00:00 GMT https://www.jaegerforbundet.dk/24629 Kredsmøde i Kreds 3: Kom ud af busken! https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2019/kredsmode-i-kreds-3-kom-ud-af-busken/https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2019/kredsmode-i-kreds-3-kom-ud-af-busken/ Opfordringen til mere aktiv dialog i kreds 3 blev skærpet under kredsmødet den 5. marts. Thu, 07 Mar 2019 10:58:16 GMT https://www.jaegerforbundet.dk/23932 Sølvnål til Jens Bjørn https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2018/solvnal-til-jens-bjorn/https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2018/solvnal-til-jens-bjorn/ Afgået hovedbestyrelsesmedlem i Danmarks Jægerforbund Jens Bjørn Andersen modtager forbundets æresbevisning Sølvnålen. Sat, 05 May 2018 00:00:00 GMT https://www.jaegerforbundet.dk/19909 Kredsmøde i kreds 3: Uenighed er en ret, og saglighed en dyd https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2018/kredsmode-i-kreds-3-uenighed-er-en-ret-og-saglighed-en-dyd/https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2018/kredsmode-i-kreds-3-uenighed-er-en-ret-og-saglighed-en-dyd/ Der skal unægteligt være plads til uenighed, når der debatteres jagtpolitiske emner, men udgangspunktet for debatterne bør være saglighed og respekt. Dette budskab blev fremhævet af flere på årsmødet i kreds 3. Wed, 07 Mar 2018 15:36:16 GMT https://www.jaegerforbundet.dk/19017 OK at være uenige eller …I Schackletons fodpor https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2017/ok-at-vaere-uenige-eller-i-schackletons-fodpor/https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2017/ok-at-vaere-uenige-eller-i-schackletons-fodpor/ De falske toner fra de sociale medier var der ikke mange af, da kreds 3. den 7. marts holdt det årlige kredsmøde på Skanderborg Gymnasium. Med en smukt spillende jagthornsgruppe, en dirigent med speciale i konflikthåndtering og en række talere, der både magtede at balancere mellem det selvironiske og det faglige, blev mødet et godt eksempel på god mødekultur. Wed, 08 Mar 2017 11:10:04 GMT https://www.jaegerforbundet.dk/13639 Kreds 3 går frem https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2015/kreds-3-gar-frem/https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-medier/nyhedsarkiv/2015/kreds-3-gar-frem/ Kreds 3 afholdte tirsdag aften deres kredsmøde på Sabro kro. Der var fokus på god tone mellem medlemmer, en stærk kreds med stigende medlemstal og en god sund økonomi. Alt i alt en god aften for de fremmødte, der også fik lejlighed til at stille spørgsmål til formanden og direktøren i Danmarks Jægerforbund. Thu, 05 Mar 2015 11:33:00 GMT https://www.jaegerforbundet.dk/5077