Offentliggjort den: 29. januar 2018

Ny Prøve-nul serie klar på lageret

Prøve-nul serien E-H fra SEGES og Danmarks Jægerforbund ligger nu klar på jagtproeven.dk. Prøverne er undervisningsprøver, og er skabt målrettet til jagttegnsundervisning.

Bestil den nye prøve-nul serie HER

Prøverne er en efterligning af den obligatoriske jagtprøve, og giver aspiranterne en god mulighed for at se opbygningen og sammensætningen af den teoretiske del af jagtprøven forud for prøvedagen.

Prøve-nul serien er blevet skabt i tæt dialog med kompetente jagttegnskursuslærere. Fra SEGES og Jægerforbundet skal der lyde en stor tak for alle input til materialet.