Læs i Jæger april 2018

Det er vist på tide at få rystet de sidste gule påskefjer af sig og komme i gang med april. Aprils jæger er ude og sammen med det årets nyjægertillæg.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

April står i ulvens tegn med ulvetemaet, der strækker sig over 24 sider spækket med info, viden og interessante historier om ulven.

Du kan også dykke ned i undervandsjagtens verden, hvor vores journalistpraktikant har skrevet en god guide til at komme i gang (sidder du alligevel og får lyst til at læse lige den artikel online finder du den her med videoer og det, der hører til en god læseoplevelse.

Og så er cremen af månedens blad jo nok tillægget Nyjæger 2018, som du også finder herunder. Magasinet bugner med relevant viden og gode råd til nyjægere. Meningen er, at du kan dele bladet - enten det fysiske fra din postkasse, eller linket til det digitale herunder - med en nyjæger i din omgangskreds.

Har du ikke modtaget Jæger, så læs her, hvordan du skal forholde dig - vær opmærksom på månedens leveringsvindue.

God fornøjelse!

Læs Nyjæger 2018