Læs programmet for FM i jagthorn 2017

Læs mere om blandt andet programmet for dette års forbundsmesterskab (FM) i jagthorn i det netop udsendte katalog.

I forbindelse med afholdelsen af dette års forbundsmesterskab i jagthorn, som afholdes i Reventlowparken på Lolland, har Danmarks Jægerforbund i samarbejde med Nakskov Jagthornsblæsere netop udsendt det 28 siders store katalog, der skal hjælpe med at informere og vejlede de mange deltagere og besøgende.

I kataloget kan du traditionen tro læse om de fire professionelle musikkere, der vil være dette års dommere, samt en præsentation af de smukke omgivelser, der udgør mesterskabspladsen.

Hvis du har glemt at bestille middags-menuen i Café Horn i forbindelse med tilmeldingen, kan du stadig nå det indtil den 13. maj, ved at bestille og betale (mobilpay) på

Tlf. 40 41 06 19

Da vi har et mindre restlager af de tidligere anvendte remfæstelser og medaljer, vil der være mulighed for at købe disse ved henvendelse til mesterskabssekretariatet. Ved henvendelsen skal der kunne dokumenteres, at man er berettiget til at bære den pågældende remfæstelse/medalje.

Prisen er kr. 100,- pr. stk.

Vi glæder os til at se jer til at fantastisk arrangement på Lolland.