Offentliggjort den: 31. december 2016

Læs i Jæger januar 2017

Januars jæger er på vej ud i postkasserne. 2017 er et jubilæums år for Danmarks Jægerforbund og det markerer bladet med en markant forside og et jubilæumsteme. Derudover er der naturligvis masser af jagtstof. Læs et gratis uddrag her.

I år er det 25 år siden, at de tre "gamle" jagtforeninger fusionere til Danmarks Jægerforbund. Det markerer Jæger med et jubilæumstema, der dykker ned i Jægerforbundets fødsel. Allerede på forsiden hædres Jægerforbundets historie med jægere fra netop de tre forgængere: Landsjagtforeningen af 1923, Dansk Strandjagtforening og Dansk Jagtforening.

Men der er selvfølgeligt også en masse andet jagtguf i bladet.

Thomas Lindy Nissen tager for eksempel læseren med på rævejagt i "Rævestreger i skovbunden".

Og Søren Zeuth inviterer med til Mongoliet, hvor det at jagt med en kongeørn er en livsstil.

Du kan også læse om den enarmede jæger Kim Nyby, der skyder bedre en gennemsnitsjægeren.

Og så er der selvfølgeligt et højbelagt blad derudover - klar til en januar i læsekrogen.

God fornøjelse!

Læs et gratis uddrag af Jæger her

Er du medlem? Så kan du læse bladet på fx din tablet ved at logge ind på medlemsnettet. Herunder finder du et gratis uddrag af bladet.