Offentliggjort den: 23. december 2016

God jul - vi ses i det nye år

Danmarks Jægerforbund ønsker god jul og godt nytår til alle. Fra den 23. december til 2. januar holder telefoner, Facebook, hjemmeside og vores andre kanaler juleferie.

Tekst: Redaktionen

Uldsokkerne er pakket ind, julegåsen på vej i ovnen og jagtjuleslipset er fundet frem. Med andre ord: Julen nærmer sig, og året går på held. Måske skal du en tur på jagt? Måske skal du til julefrokost med gode venner?

Det skal de ansatte i Danmarks Jægerforbund i hvert fald - så derfor er telefonerne lukket i tidsrummet:

Fredag den 23. december kl. 12 til mandag den 2. januar kl. 10.

I denne periode kan du heller ikke forvente svar og aktivitet på mails, hjemmeside, Facebook, og hvad vi ellers har af kanaler.

Til gengæld vil vi ønske alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Og nå ja - skal du ud på jagt: Knæk og bræk!