Medlemsrabatter

Jægerforbundet har indgået en række aftaler, der sikrer, at du som medlem kan få rabat på forskellige produkter og serviceydelser.

Stena Line

Som medlem hos Danmarks Jægerforbund kan du få 10%* rabat på overfarten med Stena Line.

*dog ikke i Juli måned

Skal ferien bruges på jagt, natur eller shopping, så book færgeoverfarten md Stena Line, og lad ferien starte allerede når du kører ombord. På færgen kan i slappe af, nyde et lækkert måltid mad, nyde den friske havluft fra dækket eller få en god nats søvn.

Rabatten gælder Economy-, Flexi- og Premium-billetter.

Tryg Forsikring

I Tryg kan du som medlem bl.a. få erstattet udgifterne til træning og prøver, som en udvidelse af livsforsikringen på din jagthund. Derudover er det nu også muligt at forsikre din jagthund ved jagtuanvendelighed.

Trygs hundeforsikring blev kåret som markedets bedste i TÆNK Penges store test af hundeforsikringer. Læs hele testen her.

På rejser er du fremover dækket, hvis dit jagtvåben er forsinket i mere end 5 timer på rejsen, ligesom du har udvidet dækning ved tyveri af våben på skydebaner.

Udover de nye dækningsfordele kan du få op til 30% rabat på dine private forsikringer i Tryg.

Læs mere om forsikringen på Trygs hjemmeside her.

Læs artiklen fra Jæger, marts 2017.

Vil du ikke længere nøjes? Tag på din næste jagt uden briller og linser.

Hos Memira hjælper vi mere end 10.000 mennesker til at leve livet uden briller og linser. Vi er størst i Skandinavien inden for øjenlaser og linseudskiftning, og du er derfor i trygge hænder hos os.

En synskorrigerende operation er et trygt alternativ til briller og linser.

Som medlem af Danmarks jægerforbund tilbyder vi en gratis undersøgelse (værdi 300 kr.) samt 3000 kr. i rabat på en øjenoperation (1500 pr. øje) (*).

Hvorfor vente, når du allerede nu kan leve livet uden briller og linser?

Læs om jægeren Jockes oplevelse med Memira her.

(*) For at være berettiget til rabat skal du have oplyst, at du er medlem af Dansk Jægerforbund forud for operationen. Rabatten kan ikke opnås med tilbagevirkende kraft. Tilbuddet kan ikke kombineres med andre tilbud og rabatter

WEHUNT er Nordens mest populære app for en mere enkel og tryg jagt.

WeHunt Pro giver dig: Topografiske kort, jagttider, indtegning af jagtområde med kortnåle, udskrivning af jagtkort, positionsangivelser, publicering af observationer, registrering af anskudt vildt og lydløs chat-funktion.

Udnyt din medlemsfordel i Danmarks Jægerforbund for 79 kr.

Hent appen WeHunt til din telefon og opret en konto i appen. Læs mere på www.wehuntapp.com

Tag DLF med ud i landskabet

DLF er verdens største producent og leverandør af græs- og kløverfrø, men vi er også aktive på andre grønne områder. Vi gør vores produktprogram mere komplet ved at tilbyde løsninger inden for en række tilknyttede områder, f.eks. afgrøder til natur- og vildtpleje. Andelsfirmaet DLF er ejet af ca. 3.000 landmænd.

Du skal være logget ind på medlemsnettet for at få del i medlemsrabatten og se bestillingssedlen.

Se DLF’s brochure om vildtafgrøder her.