Offentliggjort den: 06. marts 2019

Fejl i produktionen af de første jagttegn for jagtsæson 2019 / 2020

Tekst: Miljøstyrelsen, Jagttegnsekspeditionen

I forbindelse med produktionen af de første jagttegn for jagtsæson 2019 / 2020, er der ved en fejl hos kortproducenten opstået fejl i den trykte tekst på forsiden af jagttegnet. Fejlen består i, at der hvis du har 2 tilladelseslinjer på dit jagttegn – for eksempel tilladelse til hagljagt og tilladelse til riffeljagt – kun er påtrykt den ene tilladelseslinje.

Kortproducenten har identificeret de fejlbehæftede jagttegn, og vil snarest muligt genudsende korrekte jagttegn til de jægere, hvor jagttegn med fejl allerede er produceret og afsendt med posten. Tjek for en sikkerheds skyld at dit jagttegn er påført de korrekte tilladelser, når du modtager det.

Miljøstyrelsen beklager fejlen!