Debatmøder om fremtidens organisationsstruktur i DJ

Vil du have indflydelse på aktiviteterne i Danmarks Jægerforbund og strukturen vi skaber dem i? Så kom til Strukturudvalget debatmøde om fremtidens organisationsstruktur i Danmarks Jægerforbund i din kreds.

Tekst: Joan Brønnum Kvist, Danmarks Jægerforbund

Strukturudvalget inviterer til debat om fremtidens organisationsstruktur i Danmarks Jægerforbund.

Her fortæller Strukturudvalgets medlem fra din kreds om:

• Hvordan udvalget foreløbig har grebet opgaven an og
  • de foreløbige overvejelser om en ny struktur – så konkret som det er muligt på nuværende tidspunkt.

Vi ønsker på mødet at få din holdning til,

• hvad du synes, er vigtigt at tage højde for i en ny struktur og
  • om du synes, Strukturudvalget stiller skarpt på det vigtige med henblik på en fremtidssikret struktur i DJ, der kan rumme både nuværende og nye medlemmer og som kan fremme Danmarks Jægerforbunds vision: Mest mulig jagt og natur.

Møderne holdes:

• Kreds 1, 1. november kl. 18.00 i Sport og Kulturcenter Brovst, Damengvej 2, Brovst
  • Kreds 2, 31. oktober kl. 19.00 i Aulum Fritidscenter, Markedspladsen 10, 7490 Aulum
  • Kreds 3, 20. november kl. 19.00 i Jagtens Hus
  • Kreds 4, 29. oktober kl. 19.00 i Jels Hallen
  • Kreds 5, 6. november kl. 19.00 i Ringe Fritidscenter
  • Kreds 6, 31. oktober kl. 19 i Herlufholm Hallens restaurant, 4700 Næstved
  • Kreds 7, 8. november kl. 19.00 i Dåstrup Forsamlingshus, Byvejen 15, Dåstrup, 4130 Viby Sj.
  • Kreds 8, 6. november kl. 19.00 i Skydecenter Raghammer

Du kan se mere om de møder, der pt. er langt ind i aktivitetskalenderen, herunder: