Årets forsider 2021:
Hvilken er bedst?

Vær med til at bestemme årets forside 2021 - når du stemmer deltager du også i konkurrencen om et gavekort på 5.000 kroner til jagtudstyr.

Så har du igen du den store chance for at vinde 5.000 kr. ved at stemme på den forside af Jæger, du synes var bedst her i 2021. Reglerne er som de foregående år: du skal være medlem, og du kan "kun" stemme én gang.

Scrol ned under billedet af gavekortet herunder og udfyld felterne. Husk at angive fulde navn, adresse og medlemsnummer. Afslut ved at klikke på knappen "Stem."

Selv om du ikke er blandt dem, der stemmer på den forside, der får flest stemmer, så indgår du – og alle andre – på lige fod i lodtrækningen. Og dine chancer for at vinde gavekortet på de 5.000 kroner er lysår foran vinderchancerne i normale lotterier, idet du kun har cirka 1.000 andre læsere, du "slås" med. I al fald hvis deltagerantallet er som sidste år.

Sidste frist for at stemme er fredag den 10. december. Resultatet bliver offentliggjort i Jæger februar 2022.

Årets forsider 2021

Skriv din mail-adresse
Skriv dit telefonnummer
Indtast venligst dit medlemsnr.
Hvilken forside er bedst?
Vælg årets bedste forside