Naturvejledning

Danmarks Jægerforbunds naturvejledning henvender sig til alle, der ønsker at opleve naturen set med en jægers øjne. Vi har tilbud til skoler, firmaer og private i hele landet.

Book en naturvejleder

Vores professionelle og yderst kompetente naturvejledning tilbyder skræddersyede forløb om jagt og natur til private og firmaer i hele landet.

Book en naturvejleder her

Bliv NaturligVis - et formidlingstilbud til skoleklasser

Autentiske og dybt engagerede lystfiskere og jægere tilbyder gratis oplevelser til skoleklasser, som læreren efterfølgende kan bygge undervisningen på.

Find undervisningsmaterialer og kontaktinfo på www.blivnaturligvis.dk.

Sommer- og efterårscamp

Er du mellem 8 og 16 år og interesserer dig for jagt og fiskeri, så kan du benytte dig af vores kursustilbud i skoleferierne. Her tager vi på lejr sammen, overnatter i det fri, står tidligt op og fisker eller går på jagt. Vi fanger eller skyder vores eget mad og tilbereder det over bålet. Der er garanti for masser af naturoplevelser og godt kammeratskab.

De yngste på 8-12 tilbyder vi fantastiske jagt og fiskeoplevelser i hele landet med vores Sommercamps. De 13-15 årige kan komme på vores Efterårscamps, med masser af jagt, fiskeri og faglighed i efterårsferien.

Når datoerne er fastsat fremgår årets camps af vores aktivitetskalender. Søg på henholdsvis Sommercamp eller Efterårscamp her, hvor du også kan læse, hvordan du tilmelder dig. Der er stor rift om pladserne, og de tildeles efter først til mølle.

Her kan du få en forsmag på, hvad vi laver på vores camps.