Offentliggjort den: 11. november 2016

Markvildt og vild mad på LandboNord d. 22. november

Markvildt og vild mad på LandboNord

22. november kl. 19.00-21.30 Erhvervsparken 1, 9700 Brønderslev

For alle der interesserer sig for natur, vildt og vildtpleje.. og ikke at forglemme god mad, så tag gerne din bedre halvdel med.

19.00 Velkomst - Danmarks Jægerforbund og LandboNord
Natur og vildtpleje på landbrugsarealer v/markvildtrådgiver Anders Rishøj Jensen, Danmarks Jægerforbund.

Mere markvildt med markvildtlav i dit område v/Kurt Thomsen, Ingstrup Sø markvildtlav og Anders Rishøj Jensen, Danmarks Jægerforbund.

Kaffepause - netværk og spørgsmål

Vild mad, som alle kan li'. Et alternativt indslag med kokken Peter Jensen, som fortæller om tilberedning af vildt. Samtidig vil der være smagsprøver.
Vildtstriber og blomsterbrakstriber v/LandboNord

21.30 Afslutning og lodtrækning af gavekort til middag for to.

Deltagelse er gratis, men af hensyn til forplejning tilmeld dig via LandboNord på tlf: 96 24 24 24 Sidste tilmelding den 17. november.

Vi glæder os til at se dig

Et samarbejde mellem
Danmarks Jægerforbund Kreds 1 og LandboNord