Støt juniorjægerarbejdet

I Danmarks Jægerforbund arbejder vi målrettet med børn og unge, for aktivt at medvirke til at børn og unge får en introduktion til naturens og jagtens verden, og at jagten er en del af naturforvaltningen. Vores indsats sker via vores naturformidlere, der møder børn i alle aldre i mange sammenhænge, men også via aktiviteter ude i jagtforeningerne samt på Jægerforbundets sommerskoler og på efterårets natur- og jægerskoler.

Denne indsats søger vi konstant at udvide, og vi søger løbende økonomiske midler til dette arbejde via fonde o.l., men vi vil også gerne bede om din støtte til vores arbejde med børn og unge.

Du har følgende muligheder:

Har du et barn, barnebarn eller kender du en, der vil være Juniorjæger, så meld vedkommende ind for 102 kr. om året. Læs mere om at blive medlem her.

Du kan også støtte Juniorarbejdet kontant med 200 kr. med fradragsret, hvis der oplyses CPR nummer.

• Mobilepay på tlf. 70722 - for at opnå skattefradrag, skal cpr. nr. oplyses. Dette gøres ved personlig henvendelse på 88887500.
  • Bankoverførsel - reg.nr. 7854 kontonr. 0001375529 i Jyske Bank – skriv Cpr.nr. i bemærkningsfeltet +”Junior”