FM Jagtsti og kredsjagtstier

Find en kredsjagtsti nær dig herunder i oversigten over kredsjagtstier i Danmark.

Forbundsmesterskabet i Jagtsti 2018

Forbundsmesterskabet i Jagtsti 2018 afholdes på Bornholm lørdag den 2. juni - Klik her for tilmelding

Læs det gældende regelsæt for Kreds- og FM mesterskab for 2018 her.

Kredsjagtstier i Danmark 2018

I natur- og jagtsti kan der konkurreres både lokalt og nationalt.

Konkurrencerne afvikles efter et specielt sæt regler, som du kan finde ved at klikke her.

Lovens krav betyder, at mange jægere har en hund med på jagt, og den kan selvfølgelig også komme med, når der afholdes natur- og jagtsti rundt om i landet.

I de tilfælde hvor arrangøren af en natur- og jagtsti har lavet nogle poster, hvor hunden også skal arbejde, er der også udarbejdet et specielt sæt regler herfor.

Du finder herunder oversigt over kredsjagtstier 2018 i Danmark med kontaktoplysninger vedr. tilmelding.

• Kreds 1, 2, 3

Kreds 1 - kontakt Ulrik Holm ulrikholm@rojagt.dk

Kreds 2 - kontakt Knud Pedersen kpgaltmosevej@gmail.com

Kreds 3 - kontakt Lars True lars.true@hotmail.dk

• Kreds 4 og 5 Sydjylland og Fyn

Dato: Søndag, den 22. april kl. 10.00
    Prøvested: Tange Bakker, Ribe Jagtforening, Skydebanevej 4, 6760 Ribe
    Anmeldelse til: Kim Broholm, Silkehusvej 10, 5683 Hårby, mobil 28698706, e-mail kimbroholm@hotmail.com
    Tilmeldingsgebyr: kr. 150,- pr. deltager, jagttegnsaspiranter deltager gratis
    Tilmeldingsfrist: senest på dagen. Sidst indskrivning kl. 12.30.
    Øvrige oplysninger: Der er mulighed for at købe forfriskninger.

• Kreds 6 og 7 Sydsjælland og Nordsjælland

Dato: Søndag, den 8. april kl. 10.00
    Prøvested: Lammefjordens Skydebane, Østrevej 20, 4532 Gislinge
    Anmeldelse til: Jagtstikoordinator Jens Klaus Jensen, famkolibri@yahoo.dk, mobil 26802364
    Tilmeldingsgebyr: kr. 150,- pr. deltager, jagttegnsaspiranter deltager gratis
    Tilmeldingsfrist: Senest den 1. april 2018
    Øvrige oplysninger: Jagtstien er lavet, så jagttegnselever kan hente en masse info før den rigtige jagtprøve.
    Der vil være 3 klasser: Mesterrække, Jægerrække og en række for jagttegnselever.
    Jagtsti er en konkurrenceform, som giver alle deltagere en mulighed for at afprøve deres viden om jagt og natur. Alle jægere burde deltage i jagtsti, idet det er meget lærerigt og samtidig en spændende konkurrence. Den eneste du kæmper imod, er dig selv. Jeg glæder mig til at se rigtig mange til jagtstien!

• Kreds 8 Bornholm

Ingen kredsjagtsti 2018 grundet FM afholdelse