Drømmer du om at formidle jagt- og naturoplevelser?

Hvis svaret er JA, så skal du da med på en spændende workshop med udgangspunkt i formidling af jagt- og naturoplevelser!

Du møder Christian, som er journalist hos Danmarks Jægerforbund. På workshoppen vil han introducere dig for flere forskellige måder at formidle på, og du får naturligvis mulighed for at prøve kræfter med formidling.

Workshoppen vil koncentrere sig om formidling via digitale platforme som Facebook, YouTube og Instagram, og på dagen vil du få mulighed for at udvikle et lille produkt. Efterfølgende vil noget af det materiale, som produceres på dagen, blive bragt på Danmarks Jægerforbunds digitale platforme.

Lyder det som noget for dig, skal du blot møde op. Det er dog en god idé at hente en app til din smartphone på forhånd. Den hedder: Adobe Rush. App’en skal bruges under workshoppen i forbindelse med videoredigeringen. Du kan eventuelt prøve den af inden workshoppen, men vi gennemgår den naturligvis på dagen.

Vil du se nogle eksempler på digitale produkter, så tag endelig et kig længere nede på siden. Jeg håber, vi ses til en FED workshop! 😊

Links til film

Links til longreads