Annoncering og tilmelding

Danmarks Jægerforbunds schweissprøver - 2018

Danmarks Jægerforbunds Ræveslæb 2018

Danmarks Jægerforbunds markprøver - efterår 2018

Tilmelding og betaling til prøverne foregår elektronisk via www.hundeweb.dk. Såfremt man ikke har computer kan tilmelding ske skriftlig på DJU's tilmeldingsblanket - kontakt venligst prøvelederen.

Danmarks Jægerforbunds Forbundsmesterskab 2018

Jægerforbundets Forbundsmesterskab i udvidet apportering afholdes i år søndag den 26. august på terræner omkring Hjallerup i Nordjylland. Vi gør opmærksom på, at mesterskabet i år afholdes på en søndag. Mesterskabet er en lukket prøve og kvalifikation kan kun ske på de udvidede apporteringsprøver. De kvalificerede vil blive indkaldt fra Sekretariatet.

Danmarks Jægerforbunds Vinderklasseprøver - efterår 2018

I efteråret 2018 har stående jagthunde, der har kvalificeret sig til at starte i vinderklassen, mulighed for at stille på 6 vinderklasseprøver i regi af Danmarks Jægerforbund. Såfremt ejeren ikke selv fører sin hund, skal føreren også være medlem af Jægerforbundet.

Tilmelding og betaling foretages elektronisk via www.hundeweb.dk

DJU's Fuldbrugsprøver 2018

Tilmelding via hundeweb. Al henvendelse omkring fuldbrugsprøverne skal ske til Fuldbrugsprøveudvalget/Annette Laursen, tlf. 75883123/21183123, e-mail: springbjerglund@gmail.com.