Annoncering og tilmelding

Apporteringsprøver

Udvidet apporteringsprøver

Ved deltagelse i en udvidet apporteringsprøve har de bedste hunde mulighed for at kvalificere sig til Forbundsmesterskabet, der er jægernes uofficielle Danmarksmesterskab i udvidet apportering. Det er muligt at stille på alle udtagelsesprøver til FM i hele landet med samme hund eller flere forskellige hunde. Kvalificerede til FM vil blive kontaktet af sekretariatet umiddelbart efter den sidste kvalifikationsprøve medio august.

Ved Forbundsmesterskabet konkurreres individuelt i det samlede resultat samt individuelt i hver af de 3 apporterings-discipliner.

Forbundsmesterskabet i Udvidet apportering 2022 afholdes  lørdag den 27. august ved Stenstrup på Sydfyn.

Racedysten 2022

Ræveslæb

Schweiss

Annoncering af ovenstående prøver opdateres løbende!

Hunde uden anerkendt FCI stambog:

Såfremt din hund ikke har en anerkendt FCI stambog skal der i god tid forud for tilmelding til prøven købes et startnummer hos Dansk Kennelklub. Startnummeret benyttes i forbindelse med tilmelding samt ved registrering af resultater. Dette startnummer kan anvendes til alle prøver, som du ønsker at stille hunden på resten af hundens liv.  Bestilling af startnummer (kun for hunde  uden anerkendt FCI stambog).