Tryg Pote app

Tryg Pote er en app der henvender sig til både hundeejere og jagthundeinstruktørere. App'en kan fx holde styr på mange af facetterne omkring din hund, og hjælpe instruktøren med mange ting på kurset.

Kære instruktør

Det sidste år har Tryg i samarbejde med jagthundekonsulent Henrik Hove-Nielsen og instruktørerne Vagn Thrane Leth, Ove Dam Hedegaard og Jakob Edelfeldt udviklet app´en Tryg Pote. Tryg Pote skal gøre dit arbejde som instruktør lettere og udbrede kendskabet til hundetræning hos Danmarks Jægerforbund.

Tryg Pote app´en giver dig mulighed for at håndtere dine hold og kommunikere med dine kursister, også når du ikke lige sidder ved en computer. Du kan hurtigt give alle samlet besked, hvis en kursusgang er aflyst eller rykket, og du kan uploade materialer, der er relevante for din træning, så dine kursister altid kan finde det i app´en. På den måde gør Tryg Pote hundetræning lettere for både dig og dine kursister, der altid kan finde alt det, der vedrører deres hundetræning i app´en: Hvor er næste træning, hvad skal I fokusere på, og hvordan er det nu med regelsættet i klubben?

Opret dit første hold og få en flot gave som tak

Første skridt til at få Tryg Pote på benene er, at du og dine instruktør-kollegaer opretter hold i app´en. I videoen kan du se hvordan. Du kan også se guiden, som vi har vedhæftet.

Som tak for, at du opretter dit første hold, kan du vælge imellem en kvalitets-taske fra Firedog m. tilhørende dummy eller en praktisk akut-pose (se mere i ovenstående link) til at hænge i bæltet, der indeholder de ting, som du kan få brug for i en krisesituation på jagt eller til træning. Du kan se billeder af både taske m. dummy og akut-posen i den vedhæftede fil. Når du har oprettet dit første hold i Tryg Pote og besluttet hvilken af de to muligheder, du gerne vil have, sender du en mail til pote@tryg.dk med dit valg af gave og din adresse.
Hvis du ønsker at modtage trykte udgaver af forsikringsoversigten og priseksempler, som er vedhæftet i denne mail, er det også på pote@tryg.dk, du bestiller: Skriv en mail med din adresse og det ønskede antal flyers.

I ovenstående link finder du også en forklaring af point-systemet, som kort sagt går ud på, at du optjener point til din forening, når en af dine kursister tegner en forsikring via Tryg Pote. Pointene kan indløses til dummys.

Du kan se i videoen, hvordan du logger ind som instruktør og opretter dit første hold.

Du kan også se mere introduktion til appen her

Vi håber på, at I vil tage godt imod Tryg Pote og husker, at det er en helt ny app, der stadig har nogle børnesygdomme. Vi vil meget gerne have jeres feedback på pote@tryg.dk, så vi er sikre på, at Tryg Pote bliver et godt og brugbart værktøj for jer. Vi samler op på jeres tilbagemeldinger og videreudvikler Tryg Pote løbende.