Levering af Jæger i april

Efter påsken er leveringstiden på Jæger potentielt lidt længere end normalt. Distributøren har til den 6. april til at udbringe bladet.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

OPDATERET 6. april 2018: Pga. en arbejdsnedlæggelse på PostNord Danmarks brevterminal i Tåstrup har PostNord udmeldt, at der ikke bliver leveret post i Østdanmark fredag den 6. april. Det vil de sidste medlemmer, der endnu ikke har modtaget Jæger 4/2018, også blive ramt af, og de må desværre væbne sig med endnu mere tålmodighed.

Vinduet for at aprilnummeret af Jæger kan lande i din postkasse er fra den 28. marts til den 6 april, men du skal være opmærksom på, at der deri er mange helligdage uden omdeling.

Bladet skal altså være leveret senest 6. april 2018.

Modtager du ikke bladet senest den dato, vil vi meget gerne høre fra dig. Læs mere om, hvordan du reklamerer over et manglende Jæger her.

Allerede fra onsdag den 28. marts kan du læse Jæger online på medlemsnettet.