Offentliggjort den: 17. marts 2017

Vinderklasseprøver - forår 2017

Så er tilmeldingen til Danmarks Jægerforbunds sidste to vinderklasseprøver slut og kataloger over de sidste to prøver på plads.

Tekst: Jytte Harder, Danmarks Jægerforbund

Så er tilmeldingen til Danmarks Jægerforbunds sidste to vinderklasseprøver slut og kataloger over disse er nu også på plads.

Prøverne på Sjælland afholdes hhv. onsdag den 22. marts på terræner omkring  Holbæk samt fredag den 24. marts ved Stenlille.  Kataloger for de to prøver kan ses her:

Holbæk (engelske racer)

Stenlille (kontinentale racer)

Som det fremgår af tidligere info afvikledes prøven v./ Schackenborg for de engelske racer onsdag den 15. marts og netop i dag afvikles i Grindsted en prøve for de kontinentale hunde. På de fire prøver afprøves i alt 139 hunde.

Resultater fra alle fire Vinderklasseprøver vil kunne ses her på siden, når resultaterne er tilgået sekretariatet.

Knæk og bræk til alle prøvedeltagerne!