Offentliggjort den: 11. maj 2017

Samarbejde sikrer nyt spændende hundetiltag

Tæt samarbejde sikrer nyt spændende hunde tiltag på Jagt & Outdoor messen 2018

Danmarks Jægerforbund har netop indgået et tæt samarbejde med Danmarks største fagmesse inden for jagt og outdoor med henblik på en masse spændende hundetiltag ved  ”Jagt & Outdoor 2018”.

Messen, der løber af stablen den 23. – 25. marts 2018 i Odense Congress Center, tilbyder en hel messehal til præsentation af alle gængse jagthunderacer og alt hvad der hører til i dette univers. Alle jagthundeklubber tilbydes at deltage på messen under ganske fordelagtige forhold.  Læs mere her.

Tekst: Jytte Harder, Danmarks Jægerforbund