Offentliggjort den: 27. januar 2017

Racedyst 2017

Danmarks Jægerforbund afholder i år Racedyst søndag den 30. juli. Konkurrencen afholdes tre steder i landet - henholdsvis i Jylland samt på Fyn og Sjælland. Yderligere oplysninger - herunder program og tilmelding udsendes senere på foråret. Vi har dog allerede modtaget en del henvendelser, angående hvilke krav der stilles til hunde for at deltage på prøven, og skal derfor oplyse, at Hundeaktivitetsudvalget på udvalgsmøde den 8. september 2016 har truffet følgende beslutning:

-      Fra d.d. kan alle racer - uanset hvor de er stambogsført - deltage i racedysten.

Vi glæder os til at se så mange som muligt deltage på Jægerforbundets 3 racedyster i 2017.

Knæk og bræk med træningen!