Offentliggjort den: 19. december 2017

Ny app gør livet lettere for hundeejere – og Danmarks Jægerforbund har været med i udviklingen

Tryg Pote appen er nu på markedet. Den samler al information om din hund ét sted - også din hundetræning i regi af Danmarks Jægerforbund.

Tekst: Redaktionen

Tryg Pote er en helt ny app, der samler al information om din hund – ét sted. Du kan registrere vacciner og forsikringer, finde hundepassere i dit område og få overblik over din hundetræning. Danmarks Jægerforbund har været med til at udvikle den del af app´en, der handler om hundetræning.

Hvad kan du i Tryg Pote?

Min hund

Du kan uploade din hunds stambog og registrere dens vacciner og forsikringer, så du altid har informationen lige ved hånden.

Privat hundepasning

Med Tryg Pote i hånden kan du finde privat pasning eller luftning til din hund i dit lokalområde. Alle passere er NemID-verificerede, så din hund er i trygge hænder. Tryg Pote er helt ny, så vi håber på, at du har tålmodighed, hvis du mangler passere i lige dit område.

Hundetræning

Du kan kommunikere med både din instruktør og de andre på holdet, så du altid er med på, hvad I skal til næste træning. Tryg Pote indeholder hundetræningskurser udbudt af Danmarks Jægerforbund. Kurserne vil blive tilføjet løbende i 2018.

Fordele og tilbud

Tryg Pote kan bruges af alle, men når du har hundeforsikringer hos Tryg, kan du benytte dig af særlige fordele og tilbud – du får fx rabat på foder. Er du medlem af Danmarks Jægerforbund kan du få rabat på din hundeforsikring. Læs mere her og på medlemsnettet.

Tryg Pote: En del af partnerskabet mellem Danmarks Jægerforbund og Tryg

Partnerskabet mellem Tryg Pote og Danmarks Jægerforbund handler om at udvikle unikke produkter til en unik målgruppe. Tryg vil gerne lære de jægere og deres hunde, som de forsikrer, bedre at kende for at tilbyde produkter og tjenester, der kan bidrage til at gøre deres liv lettere og tryggere – uanset om det handler om forsikringer eller apps som Tryg Pote. Danmarks Jægerforbund vil på samme måde gerne tilbyde medlemmerne nye muligheder, der kan gøre det enklere, tryggere og sjovere at gå til hundetræning. Dét tror vi på, at Tryg Pote kan hjælpe med.

Tryg Pote er en helt ny app, og der kan forventes nogle børnesygdomme – og I må meget gerne hjælpe med at diagnosticere, så vil der blive rettet løbende. Hvis du har nogle kommentarer til Tryg Pote, så send dem meget gerne til pote@tryg.dk. God fornøjelse med hundetræningen i det nye år – og med Tryg Pote.