Offentliggjort den: 22. september 2017

Kuk i maskineriet – Lovsamlingen er forsinket

Grundet fejl hos trykkeriet må aspiranter og jagttegnskursuslærere vente lidt længere end normalt med at modtage årets lovhæfte. Lovhæftet udsendes efterfølgende uden beregning til alle der bestiller bogen i sampak med lovhæftet, fortæller SEGES forlag.

Tekst: Jes Mikkelsen, Danmarks Jægerforbund

SEGES og Danmarks Jægerforbund har modtaget en kedelig nyhed angående Lovsamling 2017/18. Lovsamlingen er endnu ikke klar på lageret, da der er opstået problemer hos trykkeriet. En uforudset udfordring som DJ og SEGES beklager.

”Leveringsdatoen fra trykkeriet er nu sat til den 10/10, men skulle der komme et hul i produktionen inden, så kommer den før”, fortæller Steffen Gammelgaard, markedschef hos SEGES, der lige som Jægerforbundet er ærgerlig over fejlen, men konstaterer at processen desværre ikke kan fremskyndes.

Bestil bøger som sampak alligevel

For at forsinkelsen skal fylde mindst muligt hos aspiranter og undervisere, eftersendes lovsamlingen uden beregning til alle, som køber bog og lovsamling i sampak allerede nu.  Klik ind på netbutikken på dette link.

Hvem får udsendt lovsamlingen automatisk?

Lovsamlingen vil i stil med tidligere år blive udsendt gratis til jagttegnskursuslærere, som underviser i regi af Danmarks Jægerforbund. Alle undervisere som fik udsendt bogen Jagttegn i forbindelse med Jægerforbundets årlige ERFA møder, vil modtage et eksemplar af lovhæftet uden yderligere kontakt til forlaget.

Jagttegnskursuslærere der ikke havde mulighed for at deltage ved ERFA møderne, kan rekvirere et gratis eksemplar af lovhæftet ved at sende en mail med adresse og kontaktoplysninger til info@jagtprøven.dk

Se kortet for jagttegnskursuslærere her – og tjek om dine oplysninger er korrekte.

En god nyhed - Undervisningsbogen Jagttegn genindspilles som lydbog.

SEGES og Danmarks Jægerforbund har besluttet at genudgive ”Jagttegn” som lydbog. Det bliver fortsat en gratis service, som stilles til rådighed for alle, der køber bogen. Både SEGES og DJ anser det for særdeles vigtigt, at pensum er let tilgængeligt for potentielle jagttegnsaspiranter.