Offentliggjort den: 11. september 2017

Kom på jagtcamp i efterårsferien

Tilmeldingerne til Efterårscamp 2017 er nu åbne. Der er lejre fordelt over hele landet, så de 10 - 15-årige har gode muligheder for at få masser af oplevelser med jagt og lejrliv.

Opdateret 20. september 2017: Da det kniber med at få teenagerne væk fra skærmen og ud i naturen, har vi valgt at sænke aldersgrænsen til 10 år på vores efterårslejre. Det betydet at nu kan alle imellem 10 og 15 år komme med på camp i efterårsferien.

Opdateret 12. september 2017 med tilmelding til lejren i Nordjylland.

Det bliver endnu et fantastisk efterår i jagtens tegn for de 10 - 15-årige, der tilmelder sig Danmarks Jægerforbunds Efterårscamp.

Lejrene, der er foregår på Sjælland, Fyn, Kalø og Nordjylland, er fyldt med jagtoplevelser og lejrliv:

Det er tre dage, hvor du er sammen med andre jagtinteresserede unge, oplever godt kammeratskab, får erfaring med forskellige jagtformer, sover under åben himmel, laver mad over bål og selvfølgeligt får en ordentlig en på naturopleveren.

Lejrene ledes af engagerede og vidende frivillige, der brænder for at komme ud i naturen sammen med dig.

Der vil være få forskelle i tilbuddene alt efter mulighederne på den enkelte camp. Du kan læse mere om de enkelte camps, se priserne og tilmelde dig her.

Vi glæder os til at komme på lejr med dig!