Offentliggjort den: 12. december 2017

Julegaven til jægeren, der har alt

Har du tænkt på, at give jægeren, der har alt, nogle gode jagtfærdigheder i julegave? De holder længere end nye sokker. Og lige nu kan du købe en kursusplads til både lokkejagt, strejfning og sporkendskab.

Foto: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

Julen er den dejligste tid. Ja, det er mørkt, vådt og måske lidt stresset, men man kommer sine nærmeste lidt mere ved og hygger sig på den gode gammeldags måde.

Altså, hvis det ikke var fordi, man igen skulle prøve at finde på en original gaveidé til jægeren, der allerede har tre andekald, to skydestokke og så meget jagttøj, at skabsdøren buler.

Heldigvis kan Danmarks Jægerforbund i år være behjælpelige. Vi kan nemlig levere en god bunke jagtfærdigheder, som med garanti vil passe de fleste jægere og holde længere end det meste udstyr.

Du kan nemlig booke en kursusplads til en jæger, du er på gave med lige her:

Lige nu arbejder kursusafdelingen på højtryk for at få flere kurser parat til først i det nye år. Så hvis ingen af de ovenstående muligheder er lige i skabet, kan du måske give et lille hjemmelavet gavekort, og holde øje med kursuskalender først i det nye år.

Sådan bærer du dig ad

Du lister ud og finder din partners medlemsnummer og bruger det i smug. Når du tilmelder vedkommende, kan du oplyse din egen email-adresse, så får du nemlig billetterne tilsendt til din egen inbox, så det stadig er en juleoverraskelse.

Dermed kan du sikre dig den lave medlemspris, for her er det nemlig gavemodtagerens medlemsnummer, der giver rabatten.

Hvis modtageren ikke er medlem, så bestiller du bare uden medlemsnummer og betaler dermed ikke-medlemsprisen.

Uanset hvad skal du huske at oplyse modtagerens navn, så vi får registreret den rigtige kursusdeltager.

Driller ovenstående procedure mere, end hvad der er rimeligt, kan du også kontakte os, så kan vi hjælpe. Telefonnummeret er 88 88 75 00.