Offentliggjort den: 06. februar 2017

Jagtfeltskydning 2017

Få overblik over hvor og hvornår der afholdes kvalifikationsskydninger til forbundsmesterskabet i jagtfeltskydning.

Danmarks Jægerforbunds jagtfeltskydning med jagtriffel har til formål at fremme jagtriffelskytternes dygtiggørelse i skydning i terræn under så jagtrelevante forhold som muligt. Henover foråret, sommeren og efteråret afholdes kvalifikationsskydninger til forbundsmesterskabet 2017, der afholdes den 17. september i Ulfborg.

Årets første kvalifikationsskydning foregår allerede lørdag den 8. april i kreds 6 med tilmeldingsfrist d.31 marts.

Se annonceringen af årets jagtfeltskydning her:

Danmarks Jægerforbunds jagtfeltskydning 2017