Offentliggjort den: 29. maj 2017

Wiley X Jagt- og skydebriller

Wiley X lancerer kampagne i samarbejde med Danmarks Jægerforbund og Guntex. Jagttegnskursuslærere gives et eksklusivt tilbud på jagt- og skydebriller til undervisningen.

Kære Jagttegnsunderviser

Det er med stor glæde at Wiley X EMEA LLC i samarbejde med Danmarks Jægerforbund og Guntex kan sætte fokus på sikkerheden for danske jægere og flugtskytter.

Som jagttegnsunderviser er du et vigtigt pejlemærke og dermed i stand til at præge og påvirke de kommende nye jægere. Som ”nyuddannet” jæger, er det altafgørende at få tillagt sig de rigtige vaner fra første færd.

Aktiv og passiv sikkerhed er altafgørende for, at få succes som jæger.

Derfor håber vi alle, at du vil tage dette tiltag med dig i dit fremtidige virke som jagttegnsunderviser og være med til at italesætte vigtigheden af at benytte både høreværn og skydebriller på jagt.

Jagttegnsundervisere kan til enhver tid bestille folderen Jagt & Skydebriller
gratis på outdoor@wileyx.eu

ET GODT TILBUD TIL DIG

Som jagttegnsunderviser tilbydes du at kunne købe op til 2 par briller direkte hos Wiley X EMEA LLC til eget brug til en særdeles fordelagtig pris.

• Du tilbydes 37% rabat på brillens vejledende udsalgspris
• Hver ordre tillægges en forsendelsesomkostning på 75,00 kr.

Bestilling af briller:

• Følg dette link www.wileyx.dk/jagt/ og vælg din brille
• Send en mail til outdoor@wileyx.eu med følgende oplysninger
        - Varenummer på brillen
        - Navn, Adresse, Mailadresse, Telefonnummer
• Brillen afsendes direkte til den angivne adresse
  1-2 hverdage efter ordrens modtagelse

**Tilbuddet gælder udelukkende for godkendte jagttegnskursuslærere