Offentliggjort den: 24. august 2017

Forbrugerrådet Tænk tester hundeforsikringer

I det nyeste nummer af Forbrugerrådet Tænk Penge har de testet markedets hundeforsikringer. Trygs hundeforsikring vinder titlen "Bedst i test". Den hundeforsikring kan medlemmer af DJ få rabat på.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

Det kan være dyrt at få de firbenede familiemedlemmer behandlet for deres små og store skavanker. Derfor tilbydes der efterhånden en del forsikringer, der kan træde til, hvis uheldet er ude.

For at lette forbrugernes overblik over udbuddet, har Forbrugetrådet Tænk i augustnummeret 2017 af deres magasin Forbrugerrådet Tænk Penge testet markedets hundeforsikringer. Det er den første test af sin slags i Danmark.

Syv forsikringer målrettet de pelsklædte kræ blevet gået efter i sømmene, og når Tænk gør regnskabet op, kan kun en enkelt smykke sig med titlen "Bedst i test" - nemlig Trygs hundeforsikring.

Forbrugerrådet Tænk skriver blandt andet, at "Tryg tilbyder som testvinder en rigtig god forsikringsdækning i forhold til de andre selskaber i testen."

Forbrugerrådet Tænks tests er kun tilgængelige for deres medlemmer, men denne test er tilgængelig online, hvis du vil tillade Forbrugerrådet at kontakte dig med et tilbud på medlemsskab på telefon og mail. Er du indforstået med dette og vil give dem dine oplysninger, kan du finde testen af alle forsikringerne her.

Som medlem af Danmarks Jægerforbund kan du opnå en fordelagtig medlemsrabat på flere af Trygs forsikringer, blandt andet deres hundeforsikring. Det kan du læse meget mere om her. Trygs hundeforsikring er særlig god for de mange jægere, der bruger mange timer og penge på at dygtiggøre deres jagthunde.

Er du endnu ikke medlem af Danmarks Jægerforbund kan du læse mere om medlemskabet, priser og medlemsrabatter her.

Læs også: Markedets bedste forsikringer til jægere