Offentliggjort den: 28. november 2016

Nye medlemsnumre til alle

I Danmarks Jægerforbund er vi pt. ved at opgradere vores medlemssystem. Det betyder blandt andet, at vi laver strukturen for medlemsnumre om. Det tidligere medlemsnummer-system afskaffes, så de fremtidige medlemsnumre ikke længere afspejler, hvilken kredse og jagtforeninger, medlemmerne tilhører. I stedet vil nummeret blive fortløbende, 7-cifret, startende med 1. De nye medlemsnumre giver en række fordele:

• Hvert medlem har kun ét medlemsnummer og får derfor kun ét medlemskort og én opkrævning.
  • Det nye medlemsnummer vil være et nummer, der altid bibeholdes – uanset om medlemmerne flytter fra en del af landet til en anden.

Hvordan kan du få oplyst dit nye medlemsnummer?

Vi sender med martsudgaven af Jæger et nyt medlemskort ud til alle medlemmer, der har betalt deres kontingent før den 10. februar 2017. På hjemmesiden arbejder vi endvidere med en række forskellige tiltag, der primo januar vil kunne oplyse dig om dit nye nummer:

• ”Vis mig mit nye medlemsnr. funktion”: ”Indtast dit gamle medlemsnummer og få vist det nye”.
  • Besked når du er logget ind på Medlemsnettet. Du kan se det nye nummer på Min Side.
  • Besked ved login til Medlemsnettet, hvis du ikke tidligere har været logget ind.
  • FAQ med hyppigt stillede spørgsmål og svar.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at sende en mail til Medlemsservice på medl@jaegerne.dk