Offentliggjort den: 09. februar 2016

Hvis magasinet Jæger udebliver

Som medlem af Danmarks Jægerforbund modtager du magasinet Jæger 11 gange om året. Her kan du se hvad du skal gøre, hvis du ikke har modtaget Jæger.

Magasinet Jæger udsendes i godt 80.000 eksemplarer omkring den 1. i måneden 11. gange om året. Kun juli er bladfri måned.

Jæger er et populært magasin, som mange af DJ’s medlemmer sætter stor pris på at læse. Derfor er det naturligvis ærgerligt, hvis Jæger ikke lander i postkassen, som forventet. Men det kan desværre ske. Læs her, hvad du skal gøre, hvis Jæger udebliver.

Hvornår udkommer Jæger?

Magasinet Jæger leveres omkring den 1. i måneden. Har du ikke modtaget Jæger senest den 3. i måneden, skal du kontakte Medlemsservice og lave en reklamation.

Hvordan leveres Jæger?

Afhængigt af hvor du bor i landet, vil Jæger enten blive leveret med et bud fra Bladkompagniet eller med posten. Budene skal levere Jæger i din postkassen – og ikke i et avisrør eller på jorden. Husk dog i den forbindelse, at din postkasse skal være placeret ved det naturlige skel til ejendommen, og den skal være påført navnene på alle boligens beboere.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har fået Jæger?

Skulle magasinet Jæger mod forventning ikke ligge i din postkasse omkring den 1. i måneden (på nær 1. juli), så giv besked pr. mail til Medlemsservice på medl@jaegerne.dk, der vil sørge for, at du får tilsendt et eksemplar.

I e-mailen skal du skrive:

• Navn
  • Medlemsnummer
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • Evt. bemærkninger omkring reklamationen.

Alternativt kan du ringe ind til os - husk at have dit medlemsnummer klar, når du ringer ind.

Hvad sker der, når du laver en reklamation?

Når du laver en reklamation over manglende levering af Jæger, vil Medlemsservice sørge for, at distributøren af Jæger får besked. Distributøren vil efterfølgende hverdag, efter reklamationen er modtaget, sende et Jæger afsted som A-post.

Hvorfor er det vigtigt at du reklamere?

Fra Jægerforbundets side er der stor fokus på, at du skal være tilfreds med dit medlemskab, og du skal selvfølgelige have dit Jæger til tiden.

Men vi kan kun afhjælpe problemer, vi ved eksisterer, så kontakt os hvis du oplever, at du ikke modtager Jæger til tiden – derved hjælper du både os og dig selv.

Tekst: Redaktionen