Offentliggjort den: 18. oktober 2016

Husk at deltage i medlemsundersøgelsen

Danmarks Jægerforbunds medlemsundersøgelse er nu udsendt til alle medlemmer, der er registreret med en gyldig email. Udfylder du medlemsundersøgelsen, kan du deltage i lodtrækningen om et sæt lækkert jagttøj fra Land og Fritid.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

Opdateret 19.10.2016: Har du ikke modtaget medlemsundersøgelsen (husk at tjekke dit spamfilter) så send din mailadresse og dit medlemsnummer til webmaster@jaegerne.dk.

Kom til tasterne inden den 26. oktober og fortæl os, hvordan vi kan blive bedre for dig som medlem og deltag i lodtræningen om et sæt jagttøj fra Land og Fritid. Perfekt til efterårets og vinterens jagter.

Medlemsundersøgelsen ligger allerede i din inbox, hvis du er registreret i vores medlemssystem med en gyldig email-adresse. Dette gælder dog ikke for støttemedlemmer.

Undersøgelsen har til formål at afdække, hvor tilfredse medlemmerne er med DJ på en række områder. På den måde giver du os et indblik i, hvordan vi i endnu højere grad kan servicere dig som medlem.

Alle, der deltager i undersøgelsen, er fuldstændig anonyme, men du kan vælge at indtaste din mailadresse to steder:

• Hvis du ønsker at tilmelde dig ét eller flere af vores nyhedsbreve
  • Hvis du ønsker at deltage i lodtrækningen om jagttøjet fra Land og fritid.

Undersøgelsen lukkes 26. Oktober.