Offentliggjort den: 04. juli 2016

Billedreportage: Vi flytter ind i Jagtens Hus

Kom med på en billedrundtur i Jagtens Hus, som det ser ud i dag, den 4. juli 2016, hvor medarbejder i Danmarks Jægerforbund flytter ind i de nye lokaler.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund
Foto: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

I dag er en ganske særlig dag i Danmarks Jægerforbund. De nye bygninger i Kalø ved Rønde på Djursland emmer af liv og god stemning. Det er nemlig første arbejdsdag i Jagtens Hus for de ansatte i Danmarks Jægerforbund.

Danmarks Jægerforbund holder officiel indvielse den 10. september, og efterfølgende vil der blive afholdt en række åbent hus-arrangementer, hvor vi glæder os til at vise bygningerne frem for alle medlemmer og interesserede.

Men inden da kan du i nedenstående billedkarrusel komme med på en rundtur i lokaler. Alternativt kan du klikke her, hvor du også kan læse en beskrivelse til de enkelte billeder.