Spørgsmål og svar

Nedenfor finder du en række ofte stillede spørgsmål vedrørende dit medlemsskab i Danmarks Jægerforbund.

  • Hvad koster mit kontingent?

    Din kontingent afhænger af, hvilken type medlemskab du har, samt hvilke(n) lokalforening(er) du er medlem af.

    Priserne på de enkelte medlemstyper finder du her

  • Hvad får jeg for mit kontingent?

    Med dit medlemskab yder du et værdifuldt bidrag til at sikre jagten og bevare naturen i Danmark.

    På denne side finder du flere informationer om, hvad du får for din penge. Du kan også se en grafik af, hvordan pengene fordeles i DJ her.

    På Medlemsnettet finder du endvidere en side, hvor de kontante medlemsfordele er oplistet.

    Hvis du har spørgsmål til dit medlemskab eller dit kontingent, er du altid velkommen til at kontakte Medlemsservice

  • Hvad gør jeg, hvis mit kontingent ved en fejl er pålagt 25 kr. i gebyr?

    Havde du allerede sidste år tilmeldt din kontingentopkrævning PBS-betaling, og er du skiftet fra en lokal jagtforening til en anden i årets løb, kan din kontingentopkrævning ved en fejl være påført 25 kr. i gebyr.

    Det beklager vi naturligvis, og vi anbefaler, du blot indbetaler de 25 kr. mindre i år.

    For at forhindre, at fejlen sker igen næste år, anbefaler vi, at du igen tilmelder din betaling til Betalingsservice. Det kan du gøre enten ved at kontakte dit pengeinstitut eller ved at indtaste dine oplysninger her.

  • Hvordan skifter jeg lokal jagtforening?

    Du skal blot kontakte Medlemsservice.

  • Hvordan bliver jeg medlem af en lokal jagtforening mere?

    Ønsker du at blive medlem af en lokal jagtforening mere, kan du enten indmelde dig via vores indmeldelsesformular - husk at vælge medlemskategorien Ekstraordinær medlem.

    Alternativt kan du kontakte Medlemsservice.

  • Hvordan opdaterer jeg mine personlige oplysninger?

    På siden: http://www.jaegerforbundet.dk/medlemsnettet/min-forside/min-side/ kan du se, hvilke oplysninger, vi har registreret om dit medlemskab. På samme side kan du rette dine personlige oplysninger. Husk at gemme, når du har gennemført alle rettelser.

    Alternativt kan du kontakte Medlemsservice.

  • Jeg er flyttet, hvordan retter jeg min adresse?

    Husk altid at melde flytning til Danmarks Jægerforbund. Selv om du modtager Jæger på din nye adresse, er det vigtigt at melde flytning til os. Det er nemlig ikke sikkert, at vi har fået oplysninger om din nye adresse fra Post Danmark.

    På siden: http://www.jaegerforbundet.dk/medlemsnettet/min-forside/min-side/ kan du se, hvilke oplysninger, vi har registreret om dit medlemskab. På samme side kan du rette din adresse. Husk at gemme, når du har gennemført alle rettelser.

    Alternativt kan du kontakte Medlemsservice.

  • Jeg har fået ny mailadresse, hvordan retter jeg den i systemet?

    På siden: http://www.jaegerforbundet.dk/medlemsnettet/min-forside/min-side/ kan du se, hvilke oplysninger, vi har registreret om dit medlemskab. På samme side kan du rette din mailadresse. Husk at gemme, når du har gennemført alle rettelser.

    Alternativt kan du kontakte Medlemsservice.

  • Jeg har ikke modtaget Jæger, hvordan laver jeg en reklamation?

    Kontakt Medlemsservice, så sørger vi for, at du får tilsendt et nyt eksemplar.

  • Hvordan melder jeg mig ud af Danmarks Jægerforbund?

    Du kan melde dig ud af Danmarks Jægerforbund ved at kontakte Medlemsservice.