Månedens foto

I Danmarks Jægerforbund elsker vi oplevelser med jagt og natur. Og vi elsker at se jeres billeder om jagt og natur. Derfor har webredaktionen og Jæger sat en konkurrence om månedens foto i søen. Der er præmier hver måned og en ekstra stor godte til Årets Foto. Læs mere om konkurrencen og reglerne her.

For at deltage i konkurrencen "Månedens foto" skal du dele dit flotteste billede med os. Du kan hver måned vinde en lækker Thorlak Fleece fra det danske jagttøjsfirma Northern Hunting. Alle månedens foto deltager også i konkurrencen om årets foto, hvor du kan vinde et gavekort på 5.000 kroner til en af Jaguar Gruppens butikker, der er spredt ud over hele Danmark.

Månedens og årets foto vil også blive trykt i Jæger, så vær opmærksom på at du måske skal eftersende billedet til os i høj opløsning – især hvis du tager billederne med Instagram-app’en. Som tommelfingerregel skal et billede minimum fylde 1mb for at kunne trykkes i bladet.

For at deltage i konkurrencen skal du slå et billede op på vores Facebook-væg, dele det på Twitter eller Instagram med #jaegerne eller maile det til os med emnet "månedens foto".

Du skal selvfølgelig selv have taget billedet, og det skal på en eller anden måde relatere sig til emnerne natur og jagt.

Dommerkomiteen består af repræsentanter fra både webredaktionen og Jægers redaktion. Dommerne lægger også vægt på korte medfølgende beskrivelser af billedet eller en jagt- og naturoplevelse, der hører til det.

Månedens vinder findes af dommerne omkring den 15. i en given måned, men offentliggøres på grund af produktionstiden på Jæger først 1,5 måned senere i bladet. Vinderen af en given måneds konkurrence kontaktes den 1. i måneden, hvor bladet "officielt" udkommer.

Vi forbeholder os ret til at anvende alle vinderbillederne i Jæger og i vores interne medier uden yderligere honorarer. Men selvfølgelig med behørig kildehenvisning.

Knæk og bræk.